måndag, juni 19, 2006

dagens inköp

fyndade denna väska på erikshjälpen idag. är hur nöjd som helst. har letat efter väska av "brodyrtyg" (som jag kallar det) länge och så hängde den bara där. 70 kr.

jag ser väskan som en present till mig själv för att fira att jag har fått ett riktigt, välbetalt sommarjobb, juli - augusti, och sedan för att sörja över att hultsfred är slut.



förövrigt, så är klänningen också lite nyinköpt. köpte den dagen innan hultsfred, och det blev min hultsfredsklänning. tyvärr blev det också halva sveriges hultsfredsklänning. suck. men fin är den.

/s

2 kommentarer:

Anonym sa...

Den klänningen är sjukt söt. Likaså de andra som påminner om den som hänger bredvid (iallafall på de H&M jag har sett den). Måste spana in dem en gång till. (-:

stasia sa...

mimo - visst är den. H&M har sjukt många snygga klänningar nu i liknande modeller. jag vill köpa alla!