lördag, juni 10, 2006

lista

ja, äntligen en ny att fylla i. förkärlek för listor!
hittad hos sigrid

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? nu när det börjar bli sommar, firar jag med att gå utan jacka. jag satsar på koftor och sjalar till för att hålla värmen. men nu är jag förkyld.
2. vad använder du just nu för skor? mest använda just nu, är mina svarta virkade.
3. favoritfärg på kläder? svart
4. favoritmaterial på kläder? bomull, och så gillar jag viskos, för det är det på mina indiska koftor och de är underbara
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? jag skulle vilja ha massvis med nya jeans och koftor.
6. favoritaffärer? h&m, topshop, indiska (som plötsligt blivit väldigt fashion!) det är bra basaffärer och sedan är det alltid kul att shoppa i nya shops utomlands.
7. favoritmärke? alla de som jag aldrig kommer att få råd med, tyvärr.

GREJER
vad har du för:
2. plånbok? en brun börs.
3. smycken? just nu bär jag 2 st smala guldkedjor kring halsen, 2 st ringar (den gröna, och den från paris) och ett antal armband. nu när jag tänker efter har jag haft på mig dessa hela veckan, och bara lagt till olika örhängen, och andra halsband (mest nyligen det röda, från myrorna).
4. solglasögon? stora. just nu är jag på jakt efter ett par billiga hultsfredsbågar, som jag kan tappa bort utan att bli förkrossad.
5. nagellack? rött. jag har inte haft någon annan färg än röd på säkert ett halvår.
6. mp3? agnes jens men inköp av denna snygga iPod planeras när första lönen kommer.
7. mobil? en samsung, samsung är bra

BLANDAT
1. vad har du i din:
a) jackficka just nu? jag har ingen jacka
b) handväska eller liknande just nu? oh, den är full efter resan igår, så - alldeles för mycket!
2. vad är du beroende av? tuggumin och smycken
3. vilken sorts lipsyl använder du? rosebud
4. vad tror du på? "those who say money can't buy happiness, just does't know where to shop"
5. vad köpte du senast? studentbukett till tina.
6. har du nåt husdjur? dammråttor
7. vad bor du i? eftersom jag officielt fortfarande bor i norrköping, så bor jag på 19 kvd studentrum.


vid närmare eftertanke känns det som om jag har fyllt i denna lista tidigare (?)
men vad spelar det för roll.
listor är alltid listor.

/s

Inga kommentarer: