torsdag, juni 29, 2006

29 juni

min dator träffar tinas pappa och förösker komma på fötter igen. kan ta ett tag. jag har därför ingen musik. inga bilder. inga adresser. nada. mammas gamla, stenålders dator windows 98 är dum i huvudet. den klarar inte av att gå in på vissa sidor och gör mig alldeles galen. dock fick jag lite musik av hagander idag. det ska jag leva på ett tag. tack.

jag är opepp på att skriva eftersom jag inte har tillgång till någon inspiation. så om bloggen tar semester ett tag så vet ni varför.

och eftrsom jag inte kan få kameran att gå ihop med mammas dator blir det inga dagens outfits på ett tag. suck. men här får ni dagens i ordform. använd fantasin liksom.

klänning med fickor, färg ljusblågrön (?) den ombloggade, indiska
svart väst, hm
svarta leggins, åhlens
röd liten väska med långt axelband, lånad
svarta virkade flats, kappahl
till; guldsmycken

föresten så läste jag imorse färdigt en shopaholics bekännelser. mycket bra. rolig och lättläst. och lagom skrämmande för att man som vuxen inte ska sluta som huvudpersonen. hah. jag rekomnderar varmt.

godnatt. jag hoppas på att jag imorgon har mer ork och inspiration. jag tycker egentligen att det är trevligt att blogga. imorgon ska jag köpa nya VR. då har jag säkert några synpunkter på ebbas påhitt. det har jag alltid.

/s

Inga kommentarer: