onsdag, juni 21, 2006

dagens shopping

idag fick jag den stora äran att övningsköra mor, mormor och mig själv till linköping. målet var shopping - ofcourse. här är dagens fynd.



1. Väska, Myrorna
2. Klänning nr1, Indiska
3. Klänning nr2 (den mycket ombloggade), Indiska
4. Halsband (med träpärlor och elefant), Myrorna

mest nöjd är jag nog med klänning nr2, jag älskar modellen och hur tyget lägger sig. sedan halsbandet - köper jag ett nytt halsband är jag glad en vecka framöver (sedan köper jag ett nytt). klänning nr1 är jätteskön och kan kombineras i princip med vad som helst. vilket kap. väskan - jag stog valde mellan denna och en röd liten väska. men det fick bli denna. den kändes lite tant. och jag gillar tant.

/s

2 kommentarer:

Anonym sa...

i love indiska!

stasia sa...

sigrid - i do to!