tisdag, juni 27, 2006

idag

mina böcker från cdon kom inte idag. på status stod det kl 20.03 idag "varorna packas". packas sedan i söndags morse liksom? dåligt cdon. dåligt. jag som hade sett fram emot lite fashionabel läsning till ikväll. tyvärr.

dagen har förflytit med min favorit tina. vi har ätit och rökt alldeles för mycket. faktiskt. annars så är jag fortfarande opepp över skorna. jag har kollat asos flera gåner idag. men inga glada nyheter. tyvärr.

outfit. det fick bli samma som igår. förutom att jag bytte ut den svartochvit randiga koftan mot en röd. och det svarta halsbadet mot ett rött. och svarta skor hade jag också.

som sagt. jag är opepp idag. dels för skorna. och sedan för att 1273 kronorna som skulle komma in på mitt konto den 25 juni aldrig kom. and i don't know why. i'm broke.

hoppas ni alla andra har haft en mer preppy day.

/s

Inga kommentarer: