söndag, april 15, 2007

your back's against the wall, there's no-one home to call, you're forgetting who you are, you can't stop crying.



så här fina var vi igår när vi klubbade i new york. mm. najsbajs.
ni får veta mer någon annan dag, men det var sjukt mycket skoj.
misshapes borde lägga ut bilderna snart så ni kan få se alla fina människor som var där.

föresten, så är leigh bitch. som gav mig who-the-fuck-are-you-look när jag hälsade på henne och skulle vara lite jäkla-skitregn-trevlig-och-vi-sitter-i-samma-båt-som-får-stå-här-och-trängas-under-det-här-lilla-taket-i-spöregn-medan-vi-väntar-på-en-jäkla-taxi-som-aldrig-kommer, kl 4 fucking på morgone, medan jag väntade på sanna som var i garderoben och hämtade ut sitt shit. och en väldigt alkoholiserad leigh vinglar ut i sina stilettklackar. och bara vänder ryggen till mig (efter att ha gett mig the look) och tänder en cigg. men hej trevlig aspackad människa, hej hej. va en jäkla bitchhost då. fuck you.

puss stacy.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag förstår inte var det mamman till barnen som var packad eller vad menar du med host?

Anonym sa...

dina ögonfransar är da bomb

stasia sa...

josephine; leigh är en av misshapes trion, som hostar - ordnar/håller - är värd, typ för partyna på donhilla på lördagarna.

sandra; :D