söndag, april 29, 2007

hey babe, hey babe, hey babe, hey babe. hey babe, hey babe nr. 2

jag har funnit ett spår efter hey babe låten, i think.

klicka in på den här myspace profilen och lyssnar på låten som går igång.

precis i början säger de hey babe, och vid ett flertal tillfällen under låten. och när de säger det så låter det precis likadant som det gör i den hey babe låten som jag letar efter. förutom att den riktiga hey babe låten består av nästan bara hey babe, over and over again. och text där emellan, text som jag inte alls minns. liksom, rhytmiskt. hey babe, bla bla bla bla bla bla bla, hey babe, hey babe, bla bla bla bla bla bla bla, hey babe. är ni med?

problemet är bara att myspace länken inte tar fram frammåt på något sätt.
jag vill ha hey babe låten nu! what to do.

hjälp mig!

1 kommentar:

Anonym sa...

hej
gwen stefani har en låt som går så där. hey bebe hey bebe hey om o om igen. tänkte bara säga.