söndag, april 29, 2007

hey babe, hey babe, hey babe, hey babe. hey babe, hey babe, hey babe.

igår hörde jag en låt som gick "hey babe, hey babe, text text text hey babe, hey babe, text text text hey babe, hey babe, hey babe" och så vidare. den var jäkligt funky. och även om jag frågade säkert 10 gånger vem som var artisten så minns jag det självklart inte idag. typikst. inte ens google can help. sucks. så om någon där ute lyssnar på lite funky hip hop och känner till en text där de säger hey babe hela tiden, så, let me know! jag skulle bli superlycklig. låten heter förövrigt hey babe och artistnamnet består av två ord. help me! update. ja, det finns tydligen en hel del låtar som heter hey babe. men detta är alltså hiphop, manliga röster, 2, 3 olika röster (?) kanske, om detta är till någon hjälp. finns det några bra musiksidor man kan skriva och be om hjälp hos?

annars så har det redan blivit söndag. helgen har bjudit på både det ena och det andra. för lite sömn, för mycket alkohol. och nu är kl 14.53 och jag börjar jobba om 1 timme och 7 minuter. och håller på till 22 ikväll. känns verkligen som att söndagen är så jäkla värd. liksom vaknar kl 11. anna och louise åker hem. jag sitter fast hemma för att min familj är borta med bilarna, anna sitter fast hemma för att hon har ingen bil. louise sitter fast hemma ... guess why? så ja, söndagar suger för det mesta. liksom då kan man lika gärna jobba hela dagen, eftersom man ändå bara sitter och glor i väggen. life sucks.

men jag ska inte klaga allt för mycket. jag har varit sysselsatt både fredag och lördagkväll. och fredagen blev verkligen trevlig. jag älskar kvällar som först ser ut att bli en seg kväll framför tvn men som istället blir något riktigt jävla bra. heja.

nu kom min family hem. ska se om jag får sno bilen i en timme.

pusshej.

bilder kommer om det finns några bra. ska kika.

puss igen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej, finns ju rätt många låtar som heter hey babe, jag kan säkert 5 stycken som jag kommer på direkt. men är det en kvinna eller man som sjunger?

stasia sa...

manliga röster. tror att det var flera röster. men ej säker.

Anonym sa...

kolla letssingit.com. o sök på låttexten. Nu är det inte säkert att den kommer hitta några låtar, för att textbiten du söker med kanske är för kort, men du kan ju testa iaf :)