måndag, april 02, 2007

well, i'll confess all of my sins after several large gins.

i lördagskväll var det som sagt get-together-dricka-vin-och-whatever-och-bli-patetiskt-planerat-fulla-evening hemma hos sam. det var fruktansvärt kul. kvällen hölls på en mycket lågt begåvad nivå. alla visste varför vi var där och alla drack några glas för mycket. vilket inte händer särskilt ofta här i staterna. eftersom det här bekymret med att ta sig hem igen uppkommer. men denna gång var det sleepover. hejohå. so here it comes;



welcome to the party. my name is mark, and i will be your mr. cutie for the night. enjoy.







jag försökte lära sam & JP balett. men för deras del blev det ... polka ?



lägg märke till mina fantastiskt snygga naglar.





mark, sam & grethe.



mark återuppfriskade mina knappa pianokunskaper. det gick sådär.







anneli och jag gick på upptäcksfärd och hittade en enorm, barnsäker trampolin (en sådan som man hoppar på, men nu blev jag osäker på om det verkligen heter så) någon?





grethe.



JP hade ... dans ... eh ... ryck i benen.





kvällens mr. hetingmuskel.



vissa var trötta ...



... medan andra envisades att styla med akrobatiska tricks







... och övriga ägnade sig åt yoga (?!)





sedan händer det såklart - jag börjar ta onyktra popkort på mig själv. jag borde söka hjälp.



efter stretchpausen bestämde vi oss vuxna, seriösa och fantasifulla människor som vi är för att snurra flaskan var vad vi borde ägna oss åt. sagt och gjort. och det blev en del heta moments ...











... men sedan blev det dock på tok för varmt, och vissa var visst ...



... mer påpälsade än andra. detta är dock seriöst djuriskt äckligt.



denna hern gillar det up-against-the-wall tydligen


sedan hittade jag & cookiemonster varandra. och honom fick jag mysa med fast jag var vinglig och stank vin. äkta kärlek.

puss stacy.

jag älskar lågtbegåvade kvällar.
då finns det inga förväntningar att leva upp till och inga svärmorsdrömmar att krossa.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej1
Heter det inte stutsmatta eller e det jag som har fel???