måndag, april 23, 2007

and so it is, just like you said it would be.



nuförtiden lyssnar jag bara på sorgsen gråtmusik.
då kan man gråta en stund. och sedan känna sig bättre.
eller inte. men det är jäkligt fint i alla fall.

speciellt den här låten, den vänder mig ut och in, och skakar om.
till den kan jag gråta en vecka i sträck.
därför undviker jag egentligen att lyssna på den. men idag fick det vara.
den är både med i början och i slutet av closer, därför börjar jag gråta redan innan filmen börjar.
sorligt fan.
och nu fick jag en hemsk lust att se den filmen igen.
så jäkla sorligt.

eller så ska jag istället försöka sova.
för då blir det fortare en morgondag så att jag kan jobba av mina 8 timmar för att sedan träffa anna.
kanske visita starbucks.
kanske se en film.
eller bara hänga.
eller något annat som folk gör för att komma ifrån sina liv. anything.

puss stacy.

1 kommentar:

Anonym sa...

ytterligare en otroligt vacker låt. Du har grym musiksmak! :)