måndag, april 30, 2007

whats da smell on yo shirt? its dat purp, its dat purp.



den här röda skönheten blev jag stolt ägare till igår. hittade den på forever 21 of course.
in real life är väskan mer röd, gladröd, starkt röd. jättefin.
jag har klämt på den ett antal gånger tidigare, men den här veckan tillät ekonomin att genomföra köpet.

imorgon är det tydligen valborg. ja, tänka sig.
det är väl bara att tända på något stort på bakgården. ja. kanske.

puss stacy.

imorgon är det måndag, arbetsveckan började ju dock redan idag. segt som fan.
men nu ser jag fram emot en kommande helt ledig helg. hallelujah.

och imorgon måste jag smyga förbi starbucks och se om min gömda oöppnade vinflaska ligger kvar på mitt hemliga gömställe. mitt gömställe som jag hittade i mörkret, smygandes omkring bland buskar. mm, lördagen blev galen. don't tell me about it. pinsamt. mm. förjäkligt.

Inga kommentarer: