lördag, april 07, 2007



i'm fucking pissed






tror ni inte att min friend dumpar mig. again. sist vi skulle gå ut var det också nått som blev fel. den här gången är det fucking bullshit till ursäkt att; hon fick sin lediga dag igår, och idag har hon jobbat hela dagen, så hon har inte kunnat höra av sig först nu, klockan fucking jävla 22,16. mm, bullshit. det finns faktikst något som heter telefon & msn, där hon liksom ändå hänger hela dagarna. jävla idiot människa. jag är så jävla pissed att jag tror jag kommer att börja gråta. jag ville så gäran gå ut, göra något. speciellt misshapes som ingen annars vill gå till med mig. idag har varit min lediga dag, och jag har spenderat hela dagen med att vänta på henne. och nu är klockan 22,38 och jag sitter ensam i mitt jävla hus. och kommer att bli sittande här tills imorgon eftersom alla andra människor redan är ute, bortaresta eller sjuka. jävla fittdag.

fucking bajs.
jag ska allvarligt bli bitch mot henne. för det är inte schysst att göra så.

egentligen är det inte det att det är just misshapes som inte blir av. det är mest det att min helt lediga dag, som jag har EN GÅNG I VECKAN går till spillo. min lediga dag som jag har längtat efter hela veckan, sett fram emot, planerat. min lediga dag som har hållit mig uppe hela veckan. mm, o vad fan blir det av den.

jag ska alvarligt lägga mig o gråta i min säng för att det är så synd om mig.
sam är i city och är ute. men jag är på sånt jäkla pissedoff humör att inte ens vill gå ut längre.

jävlafittdag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag saknar att bara ta trappan upp till dig och se på film och skratta åt all som finns att skratta åt i din säng :)
Puss, hoppas de piggade upp dig lite :)