tisdag, april 10, 2007

nothing unusual nothing strange close to nothing at all.

ditt namn: anastasia m.
längd: cirka 175 cm.
spelar du något instrument: nej. men jag spelade piano en gång i tiden. inte älngre dock, tyvärr.
vem är snyggast: eh, jude law?
vem vet mest om dig: förmodligen agnes.
vad vill du ha just nu: semester långt bort från barn.
vilka sjukdomar har du: jag är ganska frisk just nu, faktiskt.
fobier: myror & hår. och ja, människor som luktar svett. kanske inte fobi, men svett är vidrigt.

känner du en snygg kille: här i usa - nej. hemma i sverige - ja.
har du körkort: ja.
åsikt om jultomten: jag tror mer på tomten än på gud.
vill du gifta dig: suresure.
tycker du att du är attraktiv: nej.
din hårfärg och frisyr: mellan/mörkbrun, med just nu ingen frisyr = utvuxna etapper och utvuxen lugg. crappy.
skolväska just nu: jag går inte i skolan och har därmed ingen skolväska.

har du glasögon: inte för synfel.
hur ser din plånbok ut: just nu har jag en liten vit/krämfärgad börs med gröna äpplen på.
favorittv-program: grey's anatomy, americas next top model, the riches, skins, the search for the next doll, sex and the city, scrubs. the l word & o.c kära o.c
när ska du festa nästa gång: festa är ett fult ord, men jag ska ut på lördag.
vad köpte du senast: skimlatte.
hur mycket pengar har du: just för stunden, 20$ i plånboken.
hur svarar du i telefonen hemma: här; hallo? hemma i swe; ja, det ä stasia.
senast kramat: vicky?
vem sov du hos senast: anna.
stjärntecken: våg.
ögonfärg: blå/blågrå/blågröna.

kroppsform: inte den jag vill ha.
kall favoritdricka: diet coke & caramell frapp.
varm favoritdricka: latte.
alkoholhaltig favoritdricka: vitt vin. torrt & fruktigt. ej sött.
säger ofta: don't even go there & men fuck you
saknar du någon: alla som är värda att sakna hemma i swe.
du fikade senast: starbucks igår? gills starbucks som fik?
senast sedda film: borat.

hur känner du dig nu: halvseg.
kan du laga mat: well, jag är ingen mästerkock men nog kan jag.
vad pluggar du: inget just nu. jag slavar i usa istället.
vad tycker du om fötter: äckligt.
är du smart: well, jag har inte 20.0 men nog klarar jag mig ändå.
snarkar du: när jag är täpp i näsan.
är du aktiv i skolan: i sådant som intresserar mig.
lesbisk: haha, nej.
när och varför grät du senast: för någon dag sen, för att jag är trött på att vara au pair.

lista från giirant. typ mest för att jag ville skriva något, vad som helst. lite hjärnaktivitet ät alltid bra.

puss stacy.

Inga kommentarer: