lördag, april 07, 2007

amie come sit on my wall and read me a story of old, tell it like you still believe that the end of the century.

nyss hittade jag ett paket utanför vår dörr. ett paket som var adresserat till mig. det innehöll följande;

- påskkort från mor & anders
- beijing doll
- the history of love
- bergdorfblondiner
- elle # 4
- marabou daim.

jag älskar att få paket. tack, tack mamma. hoppas att du har haft det trevligt i italien.
och så älskar jag böcker, jag har en thing för det, likså som för magazin, smycken, nagellack, väskor & lipbalms.
speciellt pocketböcker. jag läser endast pocket. det är något magiskt med dem.
och på tal om böcker, så måste jag få rekomendera den här. den är magisk. läs läs.

puss stacy.

ps. och nu väntar jag på att daniella ska ringa så att vi kan bestämma var vi ska ses ikväll. hon skulle ha ringt i förrigår! om hon backar ut, och lämnar mig igen går jag fan o clubbar själv! jävla mäniskor. ska det vara så jäkla svårt att ringa när man har lovat? men nu ska jag äta sen brunch och läsa elle. oh. älskar svenska elle.

1 kommentar:

Anonym sa...

här är vi bortskämda :P