tisdag, april 03, 2007

hey remember that time when i would only smoke marlboros.

eftersom det är så himla jobbigt att ladda upp 7169810 bilder här på blogger. och jag är dessutom också väldigt seg så måste jag fråga; finns det överhuvudtaget något intresse där ute för philadelphia bilderna från förra helgen & silverbay bilderna från i mars? för om det ej rör någon i ryggen om jag struntar i att ladda upp de, om ingen dör av ett brustet hjärta, så struntar jag mer än väldigt gärna i det. let me know. annars får jag dåligt samvete eftersom jag faktiskt en gång i tiden har lovat er.

puss stacy.

update. ok, det verkar som att jag inte kommer undan här. ska se till att få upp bilderna under veckan. håll ut.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
jag ser dom mer än gärna!! ;)

Anonym sa...

haha jag vill gärna se. det är lite för lite bilder och så i bloggen nu förtiden (förstår att du är busy kanske) så kom igen nu. :D

Anonym sa...

jag vill se!

Anonym sa...

Jag åxå!! Å mamma när hon kommer hem på måndag, tänk på det!

Anonym sa...

Jag bryr mig (-: