fredag, april 06, 2007

i have a party to go to and enough friends in this town.

fredag. och helgen verkar bjuda på trevliga tillställningar. idag ska jag in till city och äta middag med anna, hennes mom, syster & kattis, som jag träffar alldeles för sällan nu för tiden. det ska bli himla trevligt eftersom jag inte har set anna-darling på nästan en hel vecka nu. efter dinner ska jag rösta för utgång, liksom när man ändå är i city. om jag blir nerröstad ska jag rösta för bio på time square. om även det går illa, så råkar jag veta att sammy & her friend ska ut på äventyr inatt. det finns enough friends in the town helt enkelt. äventyr ska det bli.

och imorgon, imorgon blir det club misshapes. yaya. heja. the cobrasnake är guestphotographer, och coola cory är i stan, och det ryktas om att cory finns där marc finns. vi får väl la se. men ser jag henne ska jag hälsa från alla er, promise. jag är mest lycklig för att jag äntligen får gå på misshapes igen. love it. vem som är guestphotographer kvittar egentligen. och så är det live performances. och det är alltid trevligt. men innan misshapes skulle vi visst hitta något slavic soul party @ some bulgarian club. i don't know liksom. det var daniella som var pepp. och eftersom hon ställer upp för mig med att joina på misshapes, så ställer jag upp för henne, bulgariskt preparty kan ju alltid bli trevligt kanske.

nu är jag ledig fram till 4. så jag ska ta en nap, sy om några knappar på min klänning, duscha & måla naglarna. så vid 6 när jag slutar är det bara att lägga lite make, göra något åt mitt hopplösa hår och sedan bege sig in till city. jag har saknar city. kan inte komma ihåg när jag var där sist liksom och det känns förjäkligt. varför är jag annars här liksom?

sedan jobbar jag på söndag 2 - 7. liksom riktiga sugtimmar. mitt i allt. så söndagen går liksom bort som helg.

puss stacy. och alla önskas en trevlig helg. det är ju påsk visst.

Inga kommentarer: