måndag, juli 09, 2007

times square can't shine as bright as you, i swear it's true.

föresten, för 3 dagar sedan firade jag 8 months in US. missade att celebrata det. men nu vet ni.

jag tror faktiskt att jag kan klara det här! bara 4 månader till och i de ingår 2 weeks of california & damien konserten som är att se fram emot. så det blir nog bra. dock börjar alla andr aåka hem nu. under senaste månaden har 5 personer försvunnit. tragiskt. och om en månad åker grethe & anna hem. och i oktober åker sannadarling, så det blir bara jag och sammy kvar. och ján, men ján hänger enbart med sina tjeckgirls nu för tiden. men det är bara för att nån av de knullar honom, medan vi andra fortfarande har lite värdighet kvar i kroppen och låter bli. så nu vet ni det också. sådant är livet.

det var något mer jag tänkte berätta för er i det här inlägget, men jag har glömt vad det var.
så istället får ni den här låten av mig. det är mitt soundtrack of the day, and yesterday. enjoy.

puss stacy.

ps. juste. jag kom på vad jag ville berätta. på fredag är det harry potter and the order of the phoenix premiär här. min familj har dock 4 preview biljetter för imorgon! jag är sjukt avundsjuk. min hostmum visste dock inte att jag också gärna ville gå. så istället bjöd hon med en kompis till ungen. så min hostmum, adam, zack & kompis får gå. medan jag får sitta hemma och babysitta. well, jag kan ju tycka att hon, som inte har sett en enda film kunde ha låtit mig ta barnen och babysuttit sina babys själv. det vore väl en trevlig förändring. men nej. inte ens när jag ganska menande förklarade att jag vill jättegärna gå! självklart inte. jag är ju bara au pair. inte ska jag få ha det roligt.

pss. när har order of the phoenix premiär i sverige?

puss igen.
nu ska jag städa mitt rum.

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej hej hej! harry potter har premiär här om kanske en månad eller något...man kan köpa biljetter och liknande nu så snart iaf. har du läst sexan? inte jag så jag tror inte att jag kan se den. + att någon dum person berättade för mig att en viktig person dör så jag är allmänt opepp på HP nu...men jaja, nu vet du. i vilket fall, maila mig, jag saknar dig. /// Agnes

Anonym sa...

...oj, jag blandade visst ihop the order of the phoenix och the halfbloooded prince...me jaja, haha, då kan jag ju se den här =P (så yr jag verkar nu, men någon kan alltid få sig ett gott skratt). ///Agnes p.s. hanna hälsar, vi pratade lite om dig härom dagen och hon saknar också dig...jag tror att hon fortfarande har dåligt lite samvete för att hon inte hann att fika med dig innan du drog. ha det bra, tjing tjing!

Anonym sa...

den har premiär på fredag här också, världspremiär nämligen...