måndag, juli 30, 2007

little boxes on the hillside, little boxes made of ticky-tacky
little boxes, little boxes, little boxes all the same.



som sagt, i helgen var vi uppe vid niagara falls. det var häftigt. alla mina bilder ligger dock på jans kamera som jag fick låna av honom, så de får ni se en annan gång. förhoppningsvis ganska snart. så länge får ni en av grethes bilder. men sen vill jag visa all på en gång. resan i sig var också trevlig. vår guide var en liten asiatisk man som sade yes & ok hela tiden. och så flinade han i slutet på meningen. vilket blev väldigt funny i längden. ja. och bussarna de var ganska små. så mina ben fick blodstop. men jag lyckades sova större delen av resan både dit och hem. en roundtrip på cirka 17 timmar. och ja, det är så jobbigt som det låter. sedan besökte vi också corning museum of glass. de hade en väldigt fin museumshop. där hittade jag en fin present till mig själv, och en fin present till någon annan.

nu ligger jag i min säng och läser nylon. jag är sur för mitt schema för veckan och längtar mest till att det ska bli helg igen, eftersom den här helgen mest gick åt att åka buss. 3 veckor kvar och sedan är jag på väg till california. eller om exakt 3 veckor kommer jag redan att ha landat i san francisco. fint fint. men först ska man ta sig igenom dessa kvarstående veckor. men sedan, om jag har tur, får jag äntligen komma hem. och bli student och få en snygg lugg.

tatam. puss stacy.

Inga kommentarer: