lördag, juli 21, 2007

the deathly hallows.

kl 00.47 höll jag ett exemplar av harry potter & the deathly hallows i min hand.
47 minuter efter releasen. det är inte illa för att vara i new york.
hela barns and nobles var fullsmockat. och folk stod i kö med armband i olika färger och väntade på sin tur.
jag var blå E, sist. men så kom jag ju också 23,53, 7 minuter innan rlease. så jag ska icke klaga på att vara sist.
vad säger du om det joseebosse? i'm happy happy now.
och nu ska jag läsa första kapitlet, även om jag har bestämt mig för att läsa ut 6'an först, igen.
men första kapitlet måste jag som sagt läsa idag. nu. på en gång.

pussochgodnatt stacy.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad säger jag om det? hah ja det är lagom nördigt :P
jag har kommit halvvgs. den är lite seg om du frågar mig men men det kommer väl sen ihoppsmockat till ett kapitel. sååå typiskt.