måndag, juli 30, 2007

this song is for the people
who tell their families that they're sorry
for things they can't and won't feel sorry for.



det första jag ska göra när jag kommer hem till sverige igen, förhoppningsvis väldigt snart, det är att ta med denna bild till frisören och göra slag i saken och klippa lugg igen. luggen som den blonda ladyn. jag är nämligen återigen redo för lugg. ja, jag är väldigt redo. och resten av håret vill jag ha som den brunhåriga ladyn har. sanslöst snyggt.

jag ska också berätta en hemlighet. den är lite äcklig. jag har nämligen inte klippt mitt hår sedan jag kom till new york. vilket är, snart nio månader sedan. det är ganska äckligt, ja. och mina toppar är som sandpapper. men mitt hår är för försat gången på länge långt. inte så friskt, men långt. jag vet att det finns frisörer även här i new york, men jag är lite tveksam till de. litar inte på de efter att ha sett vad de har gjort mot mina vänner. så jag väntar hellre, och blir sådär toksnygg istället när jag kommer hem.

ladysarna på bilden är föresten medlemmar i det franska bandet plastiscines, som har nyligen gjorde en photoshot för nylon magazine i samarbete med urbanoutfitters och girlsen är ju galet snygga.och här kan ni se hela photoshoten.

can't wait to get home now.

puss stacy.

Inga kommentarer: