torsdag, juli 19, 2007

country road, take me home.



men hej miss jag-är-skitsnygg-och-äger-världens-finaste-skor. hej hej hej.

jag har en hemsk shoppingabstinens men måste spara pengar. men allvarligt. jag har inte köpt kläder på flera månader. jag kan inte ens minnas vad jag senast köpte i klädväg. can you believe it? i can't. men på lördag. på lördag ska det bli lite lightshopping på beacons closet. jag vill hitta fina klänningar, som ingen annan har. om jag ska jobba extra på lördag vet jag inte ännu. den här veckan har gjort mig alldeles matt. och det är bara torsdag. och på söndag jobbar jag heldag igen. så bestämmer jag mig för att jobba extra på lördag betyder det att jag inte har en enda dag ledigt. och det vet jag ej om jag pallar. och sen vill jag komma in på skolan jag har sökt, och inte i öre-fucking-bro där jag tydligen kom in. vem vill gå i örebro liksom? för nu vill jag åka hem. rå riktigt. jag är så jäkla trött på det här. jag kan stå ut i 4 veckor till, sedan åka på semester och sedan åka hem. jag vill åka hem även om jag inte kommer in på skolan. jag är trött. på riktigt. nu är jag bara nervös för hur jag ska breaka the news för min hostfamilj. ushush. min mage vänder sig ut och in.

nu ska jag till postoffice. som jag har planerat sedan i fredags, men eftersom jag sitter fast hemma utan bil på dagarna. och på kvällarna när jag slutar är posten stängd så har det inte blivit av. men idag, idag. så ni som är besvikan på mig. because of you know what. it's comming! it's on its way!

puss stacy.

Inga kommentarer: