tisdag, juli 10, 2007

hey there delilah what is it like in NYC?



visste ni att metropolitan museum har en artshop som bland annat säljer så här fina klockor? det visste inte jag.
klockan ovan är ju fruktasvärt snygg.
jag tänker tillsammans med många fina armband, a la olsensystrarna 2005.
så att klockan blir mer som ett armband, och inte en klocka klocka.
pris 85 $. jag får faktiskt lov att säga att priset är bra. jag hade föreställt mig betydligt mer än så när jag på webbshoppen började läsa "24 kt. gold plate". lika bra att sluta läsa tänkte jag. det låter dyrt. men icke. och det känns inte heller som att shoppen på metropolitan museum är en shop som säljer slut så där vidare ofta. så kanske efter california, när jag har fått kontrol över min ekonomi igen, då, då kanske jag slår till. vore ju inte helt fel.

puss stacy.

1 kommentar:

Anonym sa...

Man ser din text jättedåligt. Lite svårt att läsa...