fredag, juli 06, 2007

and all that jazz.

jag har just upptäckt den här väldig praktiska funktionen på facebook som tillåter mig att länka utomstående, så att de får tillträde till mina fotoalbum. smart smart. därför drar jag nu nytta av det och postar en picspam in links. för att ta igen för alla tillfällen jag missat. det är ju så oerhört tråkigt att ladda upp bilder på blogger. en bild i taget, yada yada. på facebook tar man 60 i taget och alla kan se. hurra! känn er blåsta blogger. so here it comes. sorterat efter mest nyligen;

1. chemi's goodbye @ applebee's, new rock friday + jone's beach, long island. bilder här.
2. remember that party when grethe lost her bag? yeah. that was fun. clubbing rondeuvouz + gayclubb. bildet här.

3. clubbing @ lotus, clubbing @ trash, applebee's & rye playland. bilder här.
4. cruise around manhattan + remember that evening when grethe broke a table? album 1, 2 & 3.


och i framtiden kan ni räkna med fler picspam links. funkar ju fintfint.
puss stacy.

1 kommentar:

Anonym sa...

Varför blir du inte medlem på bilddagboken ist?