söndag, juni 17, 2007

we do what we need to be free.

på ett väldigt lyckosamt bananskal, hade jag turen att åka på ett extra babysitting jobb idag.
söndag 9.30 am - 10 pm. 12, 5 timmar - 160 dollar!
jag känner mig typ rikast i världen. haha.
eftersom jag idag, för en dags arbete drog in 160 $.
medan vanligtvist får jag nöja mig med 140 $ för 45 timmars fucking slit i en vecka.
i'm feelin lucky baby. i'm feeling good.
så nu har jag 200 bax i min spargris, istälet för 50.
oh yeah yeah, i'm feeling lucky.

liksom, jag förtjänar verkligen det här.
det verkar som att alla har ett extraknäck lite då och då. förutom jag.
men nu vänder turen.
eftersom jag fick tillfrågan om intresse inför kommande tillfällen, och även förfrågan om lite lite extraknäck från huset mittemot mitt, som var min turlänk till guldjobbet idag. bara nån timme då och då. men fan, riktiga babysitters tar 10 - 15 $ timmen. och jag är då inet au pair på heltid. min familj kan betala mig slavlön. men ingen jäkla annan. då ska jag ha cash. så ja, på väg mot ljusare tider är jag allt.

allting är fint. denna vecka jobbar jag måndag, och kanske någon timme tisdag morgon, sedan är jag ledig till fredag eftermiddag. gud, vad har jag gjort för att förtjäna detta? hur som helst tack.

dock, fick jag nyss ett mail. att min camera order kan inte processed för att de behöver en faxad kopia av mitt VISA, fram och baksida. vad är det för jäkla dumheter? det har jag aldrig varit med om. ska fan ringa dit, det verkar ju jäkligt skumt. jajaja. jag som hade hoppats på att min kamera skulle ligga utanför dörren imorgon. well, maybe tuesday?

godnatt.
puss puss lucky stacypacy.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Nastik!
Kanske är det bättre att köpa kameran direkt i affären, som jag har sagt till dig tidigare?
Puss, Mamma