tisdag, juni 19, 2007

this is how it works;
you laugh until you cry
you cry until you laugh
and everyone must breathe
until their dying breath.

i fredags då, så var vi ett gäng som var ute. jag, sanna, grethe, sammy & claire. först var vi på lotus, som just denna fredag inte kunde bli tråkigare. jag typ dog av att vara där. alla bara stod och glodde, ingen dansade, fucking stiff. så sanna och jag gick. vi bestämmde oss för att testa trash. vi kände för indiedans. och visst höll clubblokalen måttet efter namnet. trash outside, trash inside. men fan, förutom att stället såg ut som crap så var det jäkligt röj. mitt nya favoritställe. nästa gång ska jag dock komma mer på humör. indiedance all the way it is. sanna som pratar med allt som rör sig träffade schysst folk. för det fick jag en öl. och sedan fick vi trevligt sällskap resten av kvällen. ja, sanna är bra hon. föresten, så var säkert 40% av all på trash gay. jag ska också bli bög. annars går jag ju misste om de finaste indiekidsen. så here, feel free and enjoy som pics.



officiellt dricka-sig-fulla-på-tåget-in-till-city kort. yesbox.





sanna är så snygg så ibland undrar jag om jag kanske inte borde ta och bli lesbisk.





'cause i don't know why.





i just love my eyes. eyelashes is the very shit.











nu ska jag sova med vetskapen om att imorgon har jag kraftig sovmorgon. så länge jag vill. jajaja. föresten, så tror jag att min kamera kommer imorgon också. lycka.

puss stacy.

1 kommentar:

Anonym sa...

Din Sanna är verkligen assnygg, dessutom liknar hon Hanna Beth! Jag gillar bilden på dig med fake lashes och drinken, very stylish!