onsdag, juni 20, 2007

so break me to small parts
let go in small doses.



idag låg denna skapelse äntligen utanför min dörr, när jag för sjuttioelfte gången kikade utanför dörren. då var klockan kring 15.03. och jag blev glad glad glad. så jag sprang ner, slet upp paketet och laddade batteriet. sedan läste jag manualen. jag älskar att läsa manualer på nya saker man köpt. även om de är skriva för dummies. jag älskar det ändå.

annars har min dag varit dödligt tråkigt. det är så meningslöst att ha semester när alla andra jobbar häcken av sig, mer än vanligt. verkligen mer än vanligt. jag har ungefär tittat på tv hela dagen, och sedan tittade jag på tv ännu mer, när jag insåg att ingen skulle kunna plocka upp mig eller göra sällskap heller efter att de hade slutat jobba. sedan var jag så fruktansvärt uttråkad att jag tog kort på min vägg. då kände jag mig ganska sorlig.

nu ska jag se om jag kanske kan somna.

puss stacy.

1 kommentar:

Anonym sa...

Eyyy.
Nice camera. nu kommer du blixtra sönder new york :D