fredag, juni 29, 2007

like you might make a dollar, i'm inside your mouth now
behind your tonsils, peaking over your molars.


scarf eller turban - nä, det här med turban har jag aldrig förstått.
hög klack eller ballerina - men jag får erkänna att mina fötter bara tillåter högklackat vid speciella tillfällen.
h&m eller zara - h&m! of course! jag har aldrig i mitt liv handlat på zara.
kroppsnära eller a-linjeformat - a-linjeformat all the way.
stuprör eller vida jeans - skinny. i en mörk tvätt, mörk som i svart.
pyton eller leopard - inget av följande. blommor.
modeblogg eller modemagasin - magazin. det är ju känslan med att bläddra i en!
baddräkt eller bikini - ja, jag måste inhandla en fin baddräckt. känns lite nytt & fräsht.
desperate housewives eller sex and the city - of course liksom!
svart eller vitt - jag tror att 90% av min garderob är väldigt, väldigt svart.
uppsatt eller utsläppt - utsläppt ska jag ha så fort jag har fått klippa mig!
guldmetallic eller silvermetallic - jag får erkänna att jag börjar falla för silver.
90-tal eller 80-tal - ehhh. hemkst!
lack eller läder - läder, som i snygg skinjacka.
modette eller elle - jag har icke läst modette. men svenska elle är en av mina favoritmagazin.
leggings eller barbent - leggins, always. barbent känns så, så, så ... barbent.

lista från rubia.

1 kommentar:

Maria sa...

Regina Spektor är Love.
Jag tycker av dina blog.
And I suck in Swedish.