torsdag, juni 14, 2007

i took your picture
with one particluar reason
and its to capture your character.


jag har världens bästa, mest underbara och snällaste mamma!
för att tack vore henne har jag just kunnat klicka hem denna. min nya baby.
jag ska vårda den ömt, eftersom jag nu vet hur tomt det är en kamerababy försvinner.
bestämmer sig för att vara trasig.

tack tack tack tack tack tack tack min söta mamma! du är bäst!
och jag är bortskämd, jag vet. men det är bara för att du tycker om mig så mycket.
men som sagt, när jag blir vuxen och rik ska jag köpa fina, dyra saker till dig också.

nu är jag så lycklig, att jag inom några dagar kommer att ha en helt fungerande kamera igen. med betoning på; helt fungerande. inte halvt, inte lite, utan helt. utan vattenskadefläcken mitt på skärmen. och med en ickerostig elektronik. utan en ny och fin. ja ja ja! just därför är jag så lycklig, så passa lycklig att jag nästan glömmer bort att vara ledsen för att hultsfred börjar idag. och för att jag inte kan vara där. full som en kastrull, sovandes under en gran någonstans. inte bada på den fina badplatsen med små vattenfall. och inte heller får jag dansa till uffie. livet är hårt. men hej, jag har just köpt en ny kamera! hej hej!

ni som är på hultsfred, rocka lite mig också! och drick lite öl. ja, åt mig.

puss stacy.

Inga kommentarer: