måndag, juni 11, 2007

goodbye my lover, goodbye my friend
you have been the one, you have the one for me.



i am heartbroken, dying. min kamera är jättetrasig. jättetrasig som i; the end trasig.
jag dör. jag dör av vetskapen om att jag inte längre äger en kamera. dör dör dör.

jag vet inte varför min kamera plötsligt bestämde sig för att vara trasig. men när jag sätter igång den så visar inte displayen längre vad objektivet fångar. utan det vore som att det är en vit bild över hela displayen, med två stora svarta fläckar mitt på. inget mer. bara vitt vitt vitt, och lite svart. and i don't know why. senast i torsdags så fungerade den alldeles utmärkt. och idag så var den plötsligt jättetrasig. jag ska nog gråta en skvätt. hjälp. nu ska jag sörja.

mitt allra största problem just nu är nog dock inte att kameran är trasig,
utan problemet ligger nog i hur jag ska kunna ha råd att ersätta den ?!
jag har 50 dollar sparade. that's it. no kidding. 50 dollar.





så mamma, snälla sponsra mig till en ny kamera!
annars dör jag nog, och det vore ju synd.

bästapris på denna kamera ligger just nu på 254 USD = 1811 svenska kr.
hemma i sverige får man dock för samma kamera som billigast betala 2614 svenska kr.

så snälla, snälla, snälla mamma!
snälla snälla.

Inga kommentarer: