torsdag, augusti 09, 2007

well i've been here before
sat on the floor in a grey grey room
where i stay in all day
i don't eat, but i play with this grey grey food.

då var det klart! en e-ticket finns nu i min hotmail-inkorg.
och efter att ha varit borta i 10 månader kommer jag den 5 september kl 07.20 att landa på svensk mark.
köttbullar. svenska elle. svensk mjölk. cykel. vänner. och hem, mitt hem. ingen annans, utan mitt. barnfritt!

dock kommer ingen och möter mig. alla jobbar och det är för tidigt på morgonen. 07.20 alla sover.
men jag tar buss medan jag lyssnar på min ipod och tittar på svenska landskap genom fönsterrutan.
sedan komma jag hem och lagar köttbullar och potatismos med brunsås till. och jag drikcer oboy. och saft.
sedan går jag till konsum och köper ett nummer av elle. och sedan sover jag i min svenska säng.

sedan kommer ju också alla andra saker man måste göra. boka klipptid, boka tandläkare, skaffa ett mobilnummer. och gå till komvux. ja komvux. det blev det eftersom 11 reserv inte var tillräkligt bra. men vårterminen, när vårterminen kommer är jag nog i stockholm. efter komvux. ja. det ska bli bra det här. älskade sverige. jag kommer hem!

puss stacy.

2 kommentarer:

Anonym sa...

sluta skriva så!

Anonym sa...

hon kommer hem! jag ska se när flygbussana går!!! =) //Ag