måndag, augusti 06, 2007

ps1 & rated-x, the panty party.


update! bildlänken fungerar nu. så klicka på.

ja, i helgen var det som sagt fest för min del.
klickar ni här så har ni chansen att se hur trevligt vi hade det.
dock istället för misshapes gick vi till ett annat ställe. minns inte vad baren hette, men detta var partyt.

det var ingen som hade förvarnat mig. så jag blev en smula överraskad när folk kl 2 am på scen började klä av sig nakna och något som hette hot body contest satte igång. tydligen händer detta fenom varje fredag, och den som vinner blir 100 dollar rikare. det var lite galet. men roligt. liksom. sådant händer bara i new york. så där var vi och dansade och var allmänt onyktra. louis blev fram emot kl 3 - 4 väldigt onykter och dansade väldigt roligt. det finns en hel photosektion som bevis på detta. det bästa var när michael jacksons thriller kom på, då gick louise igång riktigt crazy. och så träffade jag också niotillfem-sandra på dansgolvet, hon hade en söt väska minns jag. sedan minns jag inte så mycket mer.

fram emot kl 5, när louis och sannadarling hade dansat klart och jag nästan hade somnat gick vi och köpte pizza. vi åt pizzan hemma hos rob & louis och sedan somnade vi tre i louis säng. sedan vaknade vi och kl 11 tog vi tunnelbanan till tåget, och sedan lämande vi NYC bakom oss. jag gick och gned mina ögon hela tiden, som var helt blodsprängda, eftersom louis och rob har katt, och jag är allergisk. så till slut fick jag sätta på mig mina solisar, så att folk inte skulle tro konstiga saker. sedan åkte jag hem och åkte till beachen med sammy. där jag åretberättade nakenchoken och sedan sov jag på min filt. kl 8 pm somande jag sedan i min säng. jag var trött.

i love nyc.
puss stacy.

Inga kommentarer: