lördag, augusti 18, 2007

hej. jag har haft lite blogguppenhåll som ni kanske har märkt. mest av ingen särskild anledning. jag har mest varit trött, räknat ner dagar på min sista arbetsvecka. sagt farväf till grethe som åkte hem i onsdags. blivit onykter på en måndag men annars inte så mycket mer. och nu är det fredag, dags för helg.

imorgon ska jag åka in till city och åka upp i empire state och ta new yorkiska kort. sedan ska det göras lite sista-tiden-i-new-york-shopping med sanna & efter det ska vi dansa lite på PS1. och sedan kommer min mamma! och vi ska gå och äta middag och gå på manikyr. sedan ska jag & co clubba. last clubbing in nyc. man man, i cant believe it. so sad.

föresten så kan jag medela att fuckingjävlakukcepefittcanon borde skjutas. idag är det fredag, och på söndag åker jag till fucking california för första gången i mitt liv och min nyköpta kamera ligger fortfarande på deras jävlafittfabrik oshippad. i onsdags talade de om för mig att min kamere var sänd och att den skulle vara hos mig senast fredag, men antagligen tidigare. men idag, när jag ringde kl 6 på kvällen och undrade var fan min kamera är medelade de mig att den ännu inte hade shippats (!!!) då fick jag utbrott och sa "go and fuck yourself" till whoever jag nu pratade med. minst sagt trevligt sagt av mig, med tanke på vad egentligen ville ha sagt. så nu är jag och mamma utan kamera. eftersom hon inte tog med sig sin, eftersom jag skulle ha fått tillbaka min. fittfittafittafittafittacanon!

så nu ska jag slänga en sista load i tvätten innan jag ska slockna i min säng. inge och jag tar tåget in vid 10 imorgon. herrejesus, jag tror inte att jag någonsin har åkt in så tidigt till city. herrejesus. så godnatt.

puss stacy.

Inga kommentarer: