tisdag, augusti 07, 2007

driven by boredom.



jag stirrar, robert sover. alkohol, alkohol.
sedan har jag också hittat fler roliga bilder från the panty party, check them out;
lite mer naket här & lite mer stylish här. mamma, bli inte förskräckt!

haha, och på lördag ska vi dit igen. eftersom mina mycket klola vänner tydligen föll för naken chocken och själva vill upp där på naked scenen och chansen om en vinst på 100 dollar. jag bara skrattar åt de. men självklart ska jag dir och dansa och sedan mobba de för resten av deras liv. i am evil.

nu är klockan snart 9.30 och jag och sammy ska åka och bada. jag har längtat efter svalt vatten hela dagen. det är så orättvisst att mina ungar badar i pool 2 gånger om dagen. men sedan när de kommer hem sitter vi bara hemma och glor eftersom det är fruktansvärt, outhärligt kvavt ute, så man kan inte gå ut. så jag får aldrig bada. förutom på söndagar. eller kl 10 på natten. men det är alltid något antar jag.

puss stacy.

Inga kommentarer: