söndag, augusti 12, 2007

and all the memories of the pubs and the clubs
and the drugs and the tubs we shared together
they'll stay with me forever.



igår var det fest.

jag, sammy, sanna, grethe, lauren & jan went crazy. hilarious. efter att vi lämande laurens hus strax efter elva tiden löd planen följande; tåg till city, clubba på glamdammit i några timmar & sedan clubba på rated-x tills stängningsdags. men när klockan visade 02.15 och vi fortfarande satt på tunnelbanan inte ens i närheten av varken glamdammit eller rated-x fick vi inse att vi skulle få skippa glamdammit och skynda till rated-x om vi ville vara i tid till hot body contenst, vilket ju var anledningen till att vi över huvud taget skulle dit. på rated-x gick saker och ting crazy till. så crazy att jag efter ett tag trode att jag hade börjat att se syner efter all alkohol. men nej, det var på riktigt. så mina vänner är galna på riktigt.

sedan så har vi ju det här stora mysteriet angående när, var och hur vi kunde spendera över 2 timmar på tunnelbanan för att oss från grand central till rififi & glamdammit knappa 4 avenyer och 30 blocks down. vi vet att vi av någon konstig anledning hamnade i queens. men resten är ett mysterium. mysterier är roliga. och vi hade hysteriskt roligt. så vi var inte särskilt ledsna för att vi missade glamdammit. i love my newyorkish friends. i will miss them incredibly much. bilder kommer. jag ska sortera först och vänta in några fler.



quotes of the evening: fuck the broccoli & fuck fucking fuck. hysteriskt roligt.

puss stacy.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad litet ditt huvud ser ut på översta bilder, jag menar i förhållande till kroppen!

stasia sa...

skulle nog säga att det är vinkeln.

Anonym sa...

no fun! why dont you write in english??????

fun fun fun