tisdag, maj 29, 2007

we do what we need to be free
and it leans on me
like a rootless tree.

helgens gäst outfit(s) står bästa bästa darling sanna för.



hon är så 80's att jag mår dåligt av hur snygg hon är.
sanna kör på the 80's
medan jag älskar klubbkids. och hedrar de med gröna tights, falce eyelashes och neonoranga naglar.
that's life, that's life.



men nu är det slut med ständigt helgparty i city for a while.
clubba clubba clubba clubba. dricka öl till frukost på en after hour bar.
komma hem 8 am sova till 5 pm. preparty preparty. clubba clubba clubba, öl på after hour, tåg hem ... yada yada.
suprise. det funkar ej i längden.
och på måndag är vi ännu mindre levande än vad vi var fredagkväll när vi slutade jobba.
så nu tar vi en paus. i alla fall för en helg.
inget city. ingen öl. ingen clubb. istället åker vi till new jersey på lördag för att åka rollercoasters. yey!



puss stacy.

och jag ska försöka bättra mig på att uppdatera lite oftare.
och också redigera bilderna från båtkryssningen. de är ju faktiskt kul.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du får lov att uppdatera oftare! Ni är störttjusiga båda två.

Anonym sa...

jag gillar nagellacket :D