torsdag, maj 31, 2007

i remember it well there was wet in your hair
you were stood in the stair and time stopped moving.

Vilken bloggtyp är du?

Modebloggare
Modebloggare
Du (tror dig ha) stenkoll på modevärlden. Du älskar att göra ASOS-kollage, har flertalet smycken från KyssJohanna i din ägo, avgudar "Sex And The City" och skulle mer än gärna vilja byta garderob med Olsen-tvillingarna. Du postar ofta bilder på kändisar, "dagens outfit" samt mängder av egobilder och klär dig alltid trendmedvetet - även om du inte alltid känner dig 100%-igt bekväm i kläderna ifråga. Din livsfilosofi är att vill man vara fin får man lida pin.

hålla, nej! min blogg är ingen jäkla modeblogg.

- jag tror mig ej ha stenkoll på hela modevärlden. jag vet det jag vill veta.
- jag gör knappast några asos-kollage. mest för att jag inte kan göra snygga kollage alls dock.
- kyssjohanna?
- men hey, vem avgudar inte sex and the city?
- och ja, jag avgudar olsensyrrorna en aning också.
- celibrities får vara med ibland. men min nya kärlek är clubbkids.
- inga dagen outfits.
- egobilder, ja, men vad har det för koppling till modeblogg?
- att följa trender står inte högst på min prioriteringslista. 'cause i have a life.
- vill man vara fin får man lida pin - är ju i för sig jäkligt sant.

så jag upprepar - detta är ingen modeblogg.
även om det kan ha varit tanken med den för ett år sedan, när jag började skriva.
well, times changes.
nu skulle jag hellre lägga fram det som:
everyday yada yada med fashionabla inslag.

vad för sorts blogg har du?

puss stacy.

1 kommentar:

Anonym sa...

I jämförelse med alla andra likadana modebloggar är din grym och det är mycket roligare att få inblick i ditt NY liv än nån trist 17åring utanför Uppsala.