lördag, maj 05, 2007

don't look back into the mother fuckin' sun.

idag har varit the day of hangover 400 AB. no shit.
men gårdagens fest blev lyckad. och ehm, händelserik. och ja, värd den mindre trevliga morgonen idag.
men fram mot kl 1 var jag uppe på benen igen.
och vi drog oss mot beachen och träffade upp gårdagens festpatrull där.
liggandes på klippor, med feta vattenflaskor och chips. eftermiddagen flöt på.

sedan har resten av dagen också flytit på.
nu jobbar jag dock av mina 2 timmar och väntar på att anna ska komma hem till mig efter sina äventyr. hm. hm.
sedan ska vi göra någonting. lördagen är inte över än. oh nej.

och imorgon, imorgon är det söndag. jag-och-anna-har-bil-söndag. yes shit.
så det blir en festlig dag imorgon. och inatt ska anna och jag dela säng igen.
fast ja, jag ska inte klaga. igår natt delade jag säng med två. på luftmadrass. i say no more. just; oskönt!

och sedan funderar jag en aning på att bli nykterist ett tag.
så där fram tills på fredag kanske. eller lördag. vita dagar behövs.

puss stacy.

jag vet inte hur det är hemma i sverige men här steks vi.
jag har 3 olika ohyggligt brända brännor. and they are not pretty!
liksom, what a start.

och mitt höftben har ett blodigt blåmärke. skitont.

puss igen.

Inga kommentarer: