tisdag, maj 01, 2007

photoshop hjälp önskas!

kära bloggläsare, jag behöver er hjälp.
detta är framförallt tillägnat er som är photoshopkunniga.




som ni ser så har detta foto blivit brutalt misshandlat.
jag har blivit tillfrågat om hjälp för att återställa det till dess vanliga utseende.
dock i brist på egen kunskap om photoshops olika funktioner ber jag därför er om hjälp.

vilka funktioner kan man använda sig av för att försöka rädda bilden?

vore guld med hjälp. då kvinnan på bilden skulle bli väldigt lycklig.

puss stacy.

6 kommentarer:

Anonym sa...

ja. kom till Californien! du är välkommen.

Anonym sa...

Oh. Det där ser inte lätt ut. Jag skulle nog försöka att klippa ut bitar av deras hud för att fylla ut hålen. Sen försöka snygga till kanterna med en låg opacitetspensel. Men jag har aldrig gjort nåt liknande förr så det är bara en gissning.

Anonym sa...

Lagningspensel

Anonym sa...

kloningsverktyget

Anonym sa...

klonstämpeln!

Anonym sa...

Gå in på www.gmail.com, skriv in gronby och lösenordet jonnawendel så har jag fixat den litegrann åt dig. Den ligger där i första mailet /Jonna