söndag, maj 20, 2007

i, i know a girl
and she flies right off the handle
at the sound
of scratching on the wall.

ok, inlägget jag har skrivit på i en halv timme försvann nyss. jag är pissed och tänker inte skriva om det.
så jag gör historien kort.

tisdag; benefit gala @ MoMa.
friday; bar/lounge on 8th av. between 46th - 47th street & lotus.
saturday; bar/lounge on 8th av. between 46th - 47th street.

om MoMa kvällen, fråga inte ens. det var en once in a lifetime upplevelse. en jäkligt fashion one.
lotus är ett jäkligt hett ställe. jäkligt stylish & good music. good good good. kan vara knepigt att ta sig in tyvärr.
baren på 8th är vårt nya favoritställe. passar like bra som start på kvällen som en hel natts underhållning. bra, dansvänlig musik hela kvällen. schysst, crowded & har hookahs & orientalisk dansshow. finemang. sanna & jag partade där hela natten igår. för att sedan gå vidare till en late hour bar och dricka öl som frukost med ett nyfunnet sällskap.

livet leker i new york.

jag bjuder er också på jay-z, som gästade MoMa galan. liksom, inte varje dag jay-z befinner sig i samma rum som jag.
schyssta puckar.
så lite måste jag ju få skryta.



puss stacypacy.

2 kommentarer:

Anonym sa...

fin blog du har! men du burde vurdere å bytte skrift farge. ganske vanskelig å lese det som er grått. du burde bytte det til svart kanskje?

Anonym sa...

fuck! Jay-Z! jag lyssnar nästan bara på the black album just nu...btw, ring någon gång =)

///Agnes