lördag, maj 13, 2006

ännu en ... lista

suprise. me <3 listor
här kommer ännu en
hittad hos sigrid

1. Ebba von Sydow eller Sofi Fharman? - hah. what a joke. ingen av dem. lilla-anna är min idol när det kommer till fashion
2. Prickigt eller randigt? - jag antar randigt, min randiga tröja från paris är väl använd
3. Guld eller silver? - guld
4. Kjol eller klänning? - jag äger inte särskilt många kjolar, så det får nog bli klänning
5. Rund tå eller spetsig tå? - helt klart rund
6. Lila eller rosa? - lila och rosa är ganskade rensade från min garderob. jag säger - vitt och svart
7. Högklackat eller ballerinor? - ballerinas, jag jobbar fortfarande på mina högklacks-fötter
8. Sminkad eller osminkad? - lagom är bäst, men jag avundas naturligt vackra människor
9. Väskor eller smycken? - oh my. smycken i plural. fast jag är en sucker för väskor också. men jag köper helt klart fler smycken än väskor
10. Lost eller Desperate Housewives? - lost sänds på så dåliga tider. onsdagar är ju mina upptagna dagar. så jag säger - desperate housewives

Inga kommentarer: