fredag, maj 12, 2006

ännu en ... lista

oh, jag är en sucker för listor.
i can't help it !
hittade denna här

Idag: klädde jag mig för en gångs skull i något annat än svart för att det var sjukt soligt och varmt ute.
Igår: dansade jag i ett par lånade Tripple 5 Soul jenas, och var sjukt orolig för att de skulle spricka mitt under numret då grenen hängde alldeles för långt ner och det var lite svårt att sära på benen.
I förrgår: var det onsdag och jag var på audition för ett sommar-dans-projekt under namnet MAKT. det verkade roligt. och nu väntar jag på svar
Imorgon: ska jag dansa i Linköping med react och måste dra på mig de lånade jeansen igen. scary
Humör just nu: jag är glad, för att det fortfarande finns två chanser till sommarjobb.
Stjärntecken: våg
Väder: förut var det varmt men nu har solen gått i moln
Bästa egenskap: hm, jag anser mig själv vara ganska omtänksam, och det måste ju vara bra
Sämsta egenskap: morgontrött, det är faktikst en väldigt dålig egenskap om man måste gå i skolan.
Favoritmånad: då det varken är för varmt eller för kallt
Tv eller film: tv, för då kan man se på film och på massa annat. hah!
Bok eller tidning: tidningar i plural
Bar eller nattklubb: just nu är jag mest inne på barer
Arbete eller skola: jag tar snasrt studenten och hoppas på ett sommarjobb
Morgon eller kväll: kväll
Klädsel just nu: jeans och blus
Sällskapspel eller TV-spel: tv-spel, fast jag suger stenhårt på det
Kramas eller pussas: pussas
Promenad eller bio: bio
Öl eller vin: vin när jag är på vuxenhumör, öl på festival
Godis eller snacks: godis, choklad!
Byxor eller kjol: byxor. kjol har jag inte så ofta, men jag gillar klänning
Senast sedda film: oj, det minns jag inte
Komiker: robert gustafsson ?
Skådespelare: johnny depp om jag ska vara ytlig
Artist: just nu saknar jag min damien rice skiva och väntar nytt från laleh
Barn: nej, lite tidigt va?
Djur: pälsdjur är jag allergisk mot
Utbildning: DeGeer gymnasiet
Stamgäster på din blogg: hm, hagander säger att hon brukar läsa ?
Förhållande eller singel: förhållanden är inte riktigt min grej
Hetro, bi eller homo: hetro vad jag vet
Fotboll eller hockey: ush!
Kärlek eller vänskap: kärlek och vänskap går hand i hand
Glasögon eller linser: solbrills
Storstad eller småstad: storstad, ge mig NY
Stökigt eller städat: tyvärr så blir det stökigt hos mig alldeles för fort efter att jag städat
Restaurang eller hemlagat: restaurang är lyxigt
Tävling eller lek: tävling
Jacka eller kappa: jacka
Stark eller svag: jag är nog lite mittemellan
Hus eller lägenhet: när jag blir stor ska jag bo i vindsvåning
Brun eller blek: inte allt för blek hoppas jag
Favoritbutik: min plånbok gillar h&m
Favoritnöje: vänner, det är alltid ett nöje att träffa dem. och världens bar har blivit en tradition
Favoritmat: oh, jag gillar det mesta. men det godaste jag någonsin ätit var på en restaurang i karlstad, då det serverades potatisgratäng, löfbiff och bearneissås, inte så originellt kanske, men sjukt gott.
Fjantig eller tuff: hah, jag är världens fjant
Händer eller fötter: händet, jag gillar inte fötter
Sparare eller slösare: hah, vilken rolig fråga. fråga min mamma

Inga kommentarer: