torsdag, maj 25, 2006

lista

yes. här kommer ännu en ...
fler listor åt folket!

dagens

klädsel: svarta jeans, gräddvitt linne, röd kofta, sjal och massa smycken
smink: lite rött läppstift
frisyr: på audition hade jag året i en knut
låt: den där busta rhymes låten från street delen på audition. jag hatar den!
vill ha: ett sommarjobb! och allting annat jag inte kan få!
saknad: att få dansa ordentligt och mycket. jag märkte idag hur mycket jag hade saknat det
roligaste: jazz lektionen under audition. hah
tråkigaste: att streeten på audition gick bajs. lite bajs i alla fall
pussar: nej, men bosse vill kramas hela tiden
TV-program: nej, idag blir det inget teve. i'm trött
köp: idag har jag bara köpt mat ute, och UK ELLE inför tågresan. men igår, då var det storshopping. det blev skor och tröja. och smycken och sjal och läppstift, och något mer som jag inte kan komma på just nu
kvällsmat: jag har nog inte ätit någon faktiskt. men jag åt lunch på steves i linköping, och det var gott
träning: fyra danslektioner, audition
läsning: jo. jag hann med ELLE tre gånger
nyttigaste: bananerna mellan lektionerna
dagens "åh nej!": att streeten gick bajs för att jag är äckligt omusikalisk

imorgon är det bal
puss

1 kommentar:

Mim sa...

Behover rad ang. klanningskop av Chloe, titta garna in om du vill hjalpa till :)