tisdag, september 04, 2007

fjärde september, 2007.

hej hej hej, hemskt mycket hej. nu är jag tillbaka i new york efter min absolut faboulösa vacation. jag har packat mina väskor sprängfulla och kl 5.20 pm today lyfter mitt plan mot stockholm. och så har jag också packat en väska till sammy med parfymer och alla mina philosophy grejer, efter de inte får plats. så hon får de. alla mina nylon magazin får jag också lämna kvar. det ska jag gråta en skvätt för. de är ju så fina. men jag ska nog riva ut några sidor som är extra fina och försöka trycka ner de någonstans. å, älskade new york. jag kommer att sakna dig. but i'll be back. ye. och igår hade vi avskedsmiddag för mig. det var fint. och jag fick fina kort. jag ska nog läsa de på planet och gråta en skvätt där också. älskade älskade vänner, jag kommer att sakna er.

nu ska jag äta en sista frukost i mitt amerikanska hem, som snart inte längre är mitt hem.

puss puss puss stacy.

Inga kommentarer: