fredag, september 14, 2007

ensemble, c'est tout.



jag kan inte ett ord franska men jag slår vad om att detta kommer att bli alldeles fantastiskt. och så har den biopremiär 48 timmar efter min födelsedag. den måste vara menad att bli min alldeles egna, fantastiska efterskottspresent. jag känner liksom det. så nu vet ni alla. att den 28 september borde ni vara på bio, och lyssna på vackra, franska ord. där kommer jag att vara. jag önskar verkligen att jag kunde franska. då skulle jag gå runt och säga vackra, franska saker hela dagarna och känna mig som en hjältinna från en gammal fransk roman. ensemble, c'est tout.

puss stacy.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Googlade mig själv på knuff och kom in här, trevligt. ;) Biopremiär i Sverige den 28 september? Hoppas hoppas hoppas hoppas. Jag SKA se den.

Anonym sa...

haha jo för franyskor känner ju att de jämt går omkring och säger fina ord. lol på dig!